2014. december 31., szerda

Nike tűzpiros női tréningalsó elsőkézből! M-es - Jelenlegi ára: 999 Ft

Sziasztok!
Itt egy piros, szuper egyenesfazonú eredeti Nike szabadidőalsóra licitálhatsz! Vékony orkánszerű anyagú, a bélés hogy eredetileg hiányzik-e belőle, vagy én szedtem-e ki már nem emlékszem, de nagyon jó fazonú kis naci!
Méretei: derékbőség alapállapotban: 30 cm, csípőbőség: 56 cm, külső szárhossz: 96 cm, belső szárhossz: 65 cm
Szekrényürítést tartottam, nagyon dögös farikat találhatsz nálam 38-40-es méretben! Sajnos szülés után nem sikerült visszanyernem alakomat, ezért eladóvá vált ruhatáramból pár nőci ruci: -)! És ha már szortíoztam, pár pasicuccot is tettem fel párom ruhatárából XL-eseket, továbbá kisfiam ruháiból 104 től 116-os-ig méretben szuper darabokat! Nézzél körül nálam, mert igazi kincsekre bukkanhatsz oldalamon!!! Bármi kérdésed van, szívesen válaszolok: -)!
Köszönöm, hogy bekukkantottál hozzám!


Jelenlegi ára: 999 Ft

Az aukció vége: 2015-01-20 19:40
. Nike tűzpiros női tréningalsó elsőkézből! M-es - Jelenlegi ára: 999 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése