2015. március 29., vasárnap

Papla Spain almás plüss átmeneti kabát 80-as méret - Jelenlegi ára: 1 699 Ft

Eladó a képen látható édes meleg átmeneti kabát. Jobb ujján apró tinta folt és bal ujján is egy halvány tinta folt. Fotóztam, nem feltünő. Főleg, ha felhajtod az ujját kicsit. Én nem folttisztítóztam!
Kérdezz bátran szívesen válaszolok!
Nézd meg a többi aukcióimat is, postaköltséget spórolhatsz!  
Tisztelt Nézelődőm! Megkérlek csak akkor   üsd le  a terméket, ha szándékodban áll tényleg megvásárolni és a leütést követő 7 napon belül módodban áll utalni is, ugyanis az utóbbi időben sajnos azt tapasztaltam, hogy bizonyos emberek fegyelmezetlenül mindenféle szándék nélkül vásárolgatnak, de nem utalnak én pedig 2 hét után fizethetem a jutalékot, ha megtörtént az adás-vétel, ha nem! Köszönöm!!!


Jelenlegi ára: 1 699 Ft

Az aukció vége: 2015-04-18 22:33
. Papla Spain almás plüss átmeneti kabát 80-as méret - Jelenlegi ára: 1 699 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése