2014. október 28., kedd

Marc Aurel elegáns farmer /csizmanadrág 36 - Jelenlegi ára: 990 Ft

 
 
Eladó egy évekig szekrényben állt Marc Aurel designer farmer capri.
Én nagyon szerettem, jól variálható, sok mindennel lehet hordani, de sajnos nekem most már kicsi ez a nadrág.  Tavaly még párszor bepréséltem magam a nadrágba, de nem kényelmes, úgyhogy kénytelen vagyok megválni tőle.
Beleírt méret 36, nézd meg a mért adatokat is!
Az anyaga 75% pamut, 24% poliészter, 1% elasztán
Nagyon érdekes kicsit fényes szürkés-sötétkék színe van. Azért szerintem elegánsabb egy átlag farmernál: )
A terméket a banki átutalás megérkezése után 3 napon belül postázom.
Székesfehérváron személyes átvétel is megoldható.
Ha 5 vagy ennél több terméket vásárolsz nálam, én állom a postát!  
 ***  
Folyamatosan töltök fel USA-ban és Skandináviában vásárolt új és általunk már használt/kinőtt gyerek- és felnőtt ruhákat és cipőket. Érdemes hozzám benézni!   
Igyekszem a termékekről részletes leírást adni, kérésre mérek is.  
Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok!



Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2014-11-18 10:40
. Marc Aurel elegáns farmer /csizmanadrág 36 - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése